حیات طیبه Islamic LifeStyle

SMJ Sajad

نگاهی واقعی به جبهه مقابل

Mohammad Jsajad | پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۲، ۰۶:۰۷ ب.ظ

در جستجوی روش های زندگی دشمنان اسلام یعنی کسانی که در عصر حاضر با آنها در جنگ اعتقادی و اخلاقی و سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و تاکتیکی و جنگ نظامی هستیم موفقیت چشمگیری حاصل نشد.

      ناچار شدم دست به قلم برده و حد اقل برای خودم که می خواهم دشمنان اسلام را بشناسم فهرستی از سبک زندگی دشمنان اسلام تهیه نمایم.

دشمن اسلام کسی است که می خواهد فرهنگی یا عقیده یا سیاستی را ورای اسلام به مردم تحمیل نماید. پر واضح است که این یک جنگ آشکار است و ما باید از مسلمانان در این جنگ دفاعی جانانه نماییم.

      این دفاع باید تابع شناخت باشد وگرنه به شکست می انجامد. دشمن هم برای ما تفاوتی ندارد که آسیایی اروپایی یا امریکایی باشد؛ چون همین دشمنان اسلام به مدد دوستان ساده لوح مسلمان در حال نفوذ فرهنگی شدیدی به قلب مسلمانان هستند.

      ما نه تنها دفاع می کنیم بلکه به مواضع فرهنگی، سیاسی و... دشمن حمله می کنیم و حمله ی ما هم بر اساس شناخت است.

      دشمن اسلام دنیا پرست است فرقی ندارد چه عقیده یا ملیتی داشته باشد. مسلمانان را آگاهانه یا از روی نادانی متهم به دنیاپرستی می کند و با معرفی اسلام به عنوان دینی هواپرست و جنگ جو سعی در پنهان نگاه داشتن ذات پلید دشمن اسلام دارد.

      این اتهامات واهی اگرچه که ریشه در واقعیت زندگی آدمی دارد لکن به مرز جنون که برسد چه مسلمان و چه دشمن اسلام را به ورطه ی هلاکت و نابودی می کشاند.

      حقیقت زندگی انسان که موجودی مادی است ریشه در امیال و غرایز دارد و این ها اگر کنترل و مدیریت نشود دودمان بشر را از هر دین و ملیتی به باد خواهند داد.

      پس این عیوب مختص ذات انسان است و ارتباطی با ذات اسلام که پاک است ندارد. اگرچه اسلام تنها دینی است که مدیریت کامل امیال و غرایز انسان را به او آموزش می دهند و همین برنامه ی کامل است که دشمن را به مرز انفجار و سردرگمی می رساند.

      در این هنگام است که دشمن به فکر آن می افتد که اسلام پاک را که نه دنیاپرست است و نه آدمی را یله و بدون قانون رهاکرده چگونه در هم کوبد؟

      در اینجا همان حقیقت زندگی انسان که گفته شد و مادی بودن آدمی ، او را به سمت دشمن می کشاند و دشمن با انواع طرح و برنامه ریزی های مادی سعی در انحراف ذهنی و غریزی انسان می افتند.

  • Mohammad Jsajad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی